Pyssel…

Vi var på utflykt häromdagen, till Laxå och Linne och Lump!

Jag hade ställt undan två hurtsar som jag tänkte fixa till…

image

Jag ska tapetsera lådorna och måla hurtsarna i samma färg som den befintliga.
Köpte träkulor på Panduro som ska bli ben på hurtsarna.

Det blev även några bra renskorgar till trädgården på Dollarstore…

image

Så billigt så man inte tror att det är sant, 20 kr per styck!!!

Här har jag testat att tapetsera en låda…

image

Var tvungen att testa den på plats oxå…;)

image

Tror det kommer bli jätteläckert, ska ha dessa i sovrummet, till alla mina mönster, projekt och pryttlar som jag är i himla stort behov av när jag pysslar vid vila och nattetid…;)

Kommentera

