På plats…

Nu har jag äntligen fått till den ena av två sängskydd i sovrummet!

Tyvärr klippte och tänkte fel när jag klippte till tyget till sänggavlarna…:(
Och Ohlssons tyger har inte kvar tyget i sitt sortiment, så det fick bli att pussla ihop det som blev kvar!

Pga detta blir skyddet efter långsidan med liggande ränder och tvärtom vid huvudändan.
Så det blev väl lite trist, men vad tusan, det duger åt oss!;)

Började med att fodra med en fleece-filt…

image

Sen var det dags att spänna upp på väggen…

image

Jag använde möbelspik upptill och häftpistol nedtill för att spänna det ordentligt.

image

Det blev precis så bra som jag hade tänkt mig…

image

Nu är det bara den andre sängen kvar, men det får bli någon annan dag!;)

Kommentera

