Planering av rabatt…

Goddagens!:)

I helgen har det inte blivit mycket gjort på handarbetsfronten, har pysslat med lite annat!

Har lite svårt att bestämma mig vad som ska bli nästa projekt, har två pågående, den ena är urtrist och det andra kommer jag inte igång med ens en gång, blir bara fel, hur jag än gör!:(

Fick förfrågan för ett tag sedan om jag ville hjälpa till med lite tips och ideér till några rabatter, självklart hjälper jag till med det, så himla kul att planera!

I dag skrev jag rent och skickade iväg den första rabatten…

image

Vi får hoppas att damen i fråga blir nöjd!;)

I dag ska jag fortsätta med det jag höll på med i går, frissar vovvarna och som vanligt får jag dela upp det på några dagar, både för min och deras skull.

Jag snyggade även till lite på framsidan i går, tog bort allt granris mm.
Måste bara visa er detta…

image

Kolla in, finaste skotten på finaste Lärken, åh, vad glad jag blev när jag såg att den överlevde vintern i zinkhinken!:)

Ser fram emot tiden framöver, att följa alla växters utveckling från knopp till full blom!❤

Kommentera

