På banan igen…

Goddagens!

I dag har jag varit hemma hos pappa, han kom hem i förrgår.
Nu har det äntligen vänt och han är som sagt vad på banan igen!:)

Jag cyklade ner och försökte fånga hela härligheten på bild…

image

Ett hav av vit och blåsippor efter hela banvallen, dock ej synliga på denna bild!;)

Jag fixade frillan på honom och snyggade till på hans veranda, så nu har han lite fina blommor att titta på…

image

Han älskar allt som blommar och saknar nog sin trädgård och sina grönsaksland, så detta ser inte mycket ut för världen men det är gott nog!❤

I går var jag in till min LYS, äntligen hade hon fått in de blåa färgerna i det nya garnet Belle!
Jag köpte med mig en av de dessa, ska sticka mig en halskrage/cowl…

image

Började lite smått i går kväll, men gaaahhh, gick bet på direkten, alltså, jag och mönster är ta mig tusan helt j-k-a omöjligt!!!:(

Jag ska ta nya tag senare i dag, nu ska det snart bli grillat, mums, vad gott!:)

Ha en trevlig helg!❤

2 comments on “På banan igen…

  1. Tomtan skriver:

    Hemma i Ramundberget så fanns det massor av vitsippor. Här är det blåsippor. Men jag har hittat en liten plätt nedanför cirkusen på Frösön där de växer båda två 😀

Kommentera

