Raglanökningar…

Så här gjorde jag Anki!:)

Jag använde mig av denna info när jag gjorde raglanökningarna på Gertrud…

image

Med hjälp och tips från garnomera och lite letande här hemma i mina fackböcker hittade jag en förklaring som jag greppade!

Hoppas att du blir hjälpt av denna lika bra som jag blev!:)

LYCKA TILL!

2 comments on “Raglanökningar…

  1. Anki skriver:

    Tack för hjälpen! Nu förstår jag hur man får snygga ökningar från avigsidan. Äntligen. Nu är det bara resten av ”contigious” metoden som ska lösas…:)

Kommentera

