Sömnad för hela slanten…

I dag har jag fixat med sånt som jag borde ha gjort för länge sen…

image

Jag har lyxat till mig värre, sytt i favorittygerna och haft mig…;)

image

Det är inte var dag som man kan njuta av dessa skönheter!❤

Jag har sytt kuddfodral till mitt syskonbarn…

image

Sen har jag sytt en ny köksgardin till oss…

image

Snyggt sa mannen i mitt liv och jag svarade: självklart, inköpt hos Linne och Lump!;))

Men nu får det vara nog med sömnad för idag, nu blir det stickning resten av dagen, har bara mönsterdelen och resåren kvar på Miette…

image

Mycket grönt blev det…ha en riktigt trevlig helg!❤

Kommentera

