Annandag Påsk…

I dag har jag pysslat lite, bla har vi fått upp våra loppisfynd!
Så här blev det…

image

Två finfina skåp i samma stil som de andra möblerna vi har i vardagsrummet!

Gediget svenskt hantverk, Svante Skogh heter möbeldesignern.

Nu ska jag fortsätta med Gertrud, igår kväll tog jag tag i den andre ärmen på koftan och när jag stickade från avigsidan och med aviga maskor blev den perfekt!

image

Ovan ser ni den jag gjorde i går kväll och nedan är den jag gjorde häromdagen…

image

Så nu blir det alltså att göra om och göra rätt!

Sent i går kväll började jag på denna…

image

Kunde bara inte låta bli!;)
Miette fick det bli, jag ska sticka den i Drops ❤ You #5.

Jag börjar med den gröna, har även en annan supersnygg färg hemma, lila/ rosa/ cyklamen, svår färg att sätta namn på…;)

Får bara hoppas att garnet räcker, jag vill ha kortare ärmar än enl mönstret, så det borde gå!:)

Kommentera

