Gör om gör rätt…

Jag började med tråkgörat häromdagen på min blåa väst…

image

Glad i hågen sydde jag på och sydde på…

image

Tyckte det gick himla bra och såg fram emot att börja med ärmarna!:)
Men säg den glädje som vara länge, när jag vände den till rätsidan såg det ut så här…

image

Ser ni resultatet????
Jo, men visst…snett dom bara den, attans trist!!!!

Hur jag lyckades med detta är en gåta och det är ju bara att ta tjuren vid hornet och göra om och göra rätt…

image

Så idag blir det inget annat projekt förrän detta urtrista jobb är gjort!!!

2 comments on “Gör om gör rätt…

  1. Laila skriver:

    Jag syr alltid ihop med rätsidan upp. Lägger aviga mot aviga och syr ihop med nåt som mest liknar maskstygn. Sömmen blir då platt och man har full koll på resultatet hela tiden…

Kommentera

