Mitt i natta…

Den där John Blund verkar ha missat mig i kväll…inte ett dugg trött, så här ligger jag i sängen med en ny cd-bok och en ny egostickning…

image

Det ska bli en Willow Cowl, jag stickar den i Filisilk från Tant Kofta.
Jag stickar med dubbelt garn.

Boken jag lyssnar på är denna här…

image

Hittade den via ett boktips i en veckotidning, vilket jag är glad för, boken är superbra!:)
Den utspelar sig långt upp i norr och bland samer och andra invånare, så intressant!

One comment on “Mitt i natta…

  1. Tomtan skriver:

    Skriver upp den på listan 😀

Kommentera

