Mina projekt…;)

Gokväll!

I dag har det varit skidor på tv:n och pyssel där emellan, en lugn och skön söndag!

Jag började dagen så här…

image

Virkar en mössa, likadan som jag gjorde till garnaffären, denna gång i samma färg som mönstret…

image

Himla snabb mössa att virka, blev klar med den alldeles nyss, det är en dam som ville ha hjälp med att virka den, så jag hoppas hon blir nöjd med den!

image

Har även fixat det sista på handledsvärmarna till Anna…

image

Undrar ni hur min mössa som jag stickar i Felted Tweed och Alpaca Silk ser ut, så har ni svaret här…

image

Jag har tänkt att brodera en stjärna i blått och med maskstygn, men det tar sin lilla tid…;)

Den virkade tröjan i Alpakka Strømpegarn tar också sin lilla tid…

image

Har bara halsringningen kvar, men det tar emot, fråga mig inte varför…för det kan jag inte svara på…knappar finns här hemma och resterande fix tar ju inte lång tid, surt sa räven!:(

4 comments on “Mina projekt…;)

  1. Tomtan skriver:

    Ibland tar det bara emot!

  2. Linda&Ebba skriver:

    Jösses vad du är effektiv! 🙂

Kommentera

