Långtråkigt…

Gokväll!

Alldeles nyss blev jag klar med de turkosa handledsvärmarna…

image

När jag skulle sticka tumbiten började jag med strumpstickor, men herregud, vad ”träligt” det var, bytte snabbt till rundstickor och fortsatte med magic loop…

image

Nu ligger dom i tvättmaskinen, sen blir det leverans på torsdag!:)

Just nu är det slalom på tv, plockade fram min halsduk i fiskbensstickning…

image

Den har blivit ett sånt där projekt som jag tar fram, stickar några varv för att sedan stoppa tillbaka den i korgen!:(

Men jag förstår precis varför det blir så…så j-k-a låååång…tråååkigt att sticka en halsduk…även om själva sticksättet är kul!

Usch och fy, vad trist, men, men, den som gett sig in i leken får leken tåla…

Kommentera

