Fredag hela dagen lång…

I dag har jag äntligen fått min nya insulinpump…

image

Känns lite som Bambi på hal is…lite småläskigt att lämna ifrån sig den gamla pumpen!:/

Inga slangar och ingen pump som sitter i vägen och framförallt för mig som är en klänningstjej, att slippa dra upp klänningen och visa hela härligheten när man ska ta måltidsinsulinet!
Nu har jag ju en finfin fjärrkontroll!:)

Passade på att ta en sväng på stan, var på jakt efter en enkel, enfärgad och grå sjal som skulle passa till en speciell blus, ha, ha, jag är helt hopplös, dessa kom jag hem med…

image

Två mönstrade, blåa och fina, men den ena är dock blå OCH grå, så det är väl ganska ok, el???;)))

I går blev jag nästan klar med framstycket på den virkade babytröjan…

image

Nu ska jag få till en bra halsringning, som passar både till pojkar och flickor, får kolla runt lite på nätet om jag kan få tips därifrån.

Jag hade tänkt att avsluta kvällen med denna…

image

Men det gick inget vidare…glömde min stickpåse i stan!:(

Men sysslolös blir jag inte i första taget, har ju som vanligt flera pågående projekt, så det är väl bara att hugga tag i något annat…;)

Ha en riktigt trevlig helg och hoppas att ni har haft en bra dag i dag trots Fredagen den 13:e!❤

One comment on “Fredag hela dagen lång…

  1. Tomtan skriver:

    Viken lättnad! Hoppas den fungerar bra. ❤

Kommentera

