Handledsvärmare…

Goddagens!

Nu har jag precis skickat iväg ett litet paket på Posten…

image

Ett par handledsvärmare klara att levereras!

Jag stickade dom i Rustic från Hjertegarn, st nr 3,5.

Stickade fram och tillbaka på rundsticka, båda samtidigt.
Himla smidigt när man gör mönster, då kommer det på exakt samma ställe på på båda!

Jag varvade slätstickning och rätstickning. Sparade ett hål för tummen när jag sydde ihop dom.

Och nu är dom på väg till Sthlm och min vän Anna, hoppas dom passar både i storlek och i stil!❤

2 comments on “Handledsvärmare…

  1. Laila skriver:

    Ser gosiga ut!

Kommentera

