Lite shopping så där en vanlig tisdag…

Gokväll!

I dag var jag in till stan en sväng på em, behövde komma ut och se lite folk!:)

Passade på att fixa lite ärenden, köpte bla detta glutenfria brödet…

image

Smakade himla gott, men vet i tusan om det var värt 75 kr per förpackning…
Men nu har jag provat detta, hade läst så mycket positivt om just detta märke och ville prova det.
Fast då tycker jag faktiskt att det hårda glutenfria brödet som jag bakar själv är mycket godare och framförallt billigare!

Var in till min LYS, hittade knappar till min randiga halsduk, två finfina garner som ska bli två par handledsvärmare till min kära vän som tack för hjälpen…

image

Köpte även detta fina mönsterhäfte från Sandnes, fullt med härliga vantar och sockor…

image

Norsk text…

image

Men det finns ju bra översättningslistor i häftet så det borde jag väl fixa…;)

image

Och Marie hade även tagit in 8 nya färger i Sisu som flera av dessa mönster är gjorda i, mycket pastell blir det i år!

2 comments on “Lite shopping så där en vanlig tisdag…

  1. Tomtan skriver:

    Norska är inga problem. De fixar du!

Kommentera

