Den randiga halsduken…

I dag har jag börjat på två nya projekt, en beställning och min randiga halsduk!

Så här ser halsduken ut just nu…

image

Får vila lite emellan varven…;)

Ikväll är det Stickkafé, ska gå ner en liten stund och hälsa på, har inte träffat tjejerna sedan före jul.

6 comments on “Den randiga halsduken…

  1. Tomtan skriver:

    Ha det så trevligt!

  2. Laila skriver:

    Tyvärr brukar man inte känna hur ont man faktiskt fick förräns efter ett par dagar.
    Nyfiken fråga; vad har du för stickmaskin? Har blivit så inspirerad av det du gör att jag hämtade mammas häromdagen. Den är väldigt ”simpel” men jag har några idéer jag vill prova och till det lär den funka.
    Var rädd om dig och var lite extra kompis med värmedynan så blir det iallafall inte så stelt i kroppen.

    • mallasalster skriver:

      Min stickmaskin heter ”Empiral Knitmaster mod 150”. Det här är också en enklare variant, men den funkar till det jag behöver den till. Sängläge och värmedyna är det resten av kvällen!

Kommentera

