Ompysslad…

I dag har jag blivit ompysslad hos bästa frissan…

image

Klippning och ögonbryn, check…;)

Var in till min LYS och handlade, fick med mig lite gotter till mig själv…

image

Det ska bli en randig halsduk som ska matcha min mössa i samma garn, stickade den förra året.

Eftersom detta garn är lite sticksigt för mig att ha närmast halsen kommer det bli en halsduk att ha utanpå jackan tänkte jag!

Min idé är att sticka den på maskin och sedan sy ihop den dubbelt och spara en öppning så att jag kan trä i den ena änden igenom…hänger ni med????;)

Typ sån där halsduk som man gjorde till bebisar förr…ah… jag visar er sen!:)

Kommentera

