Nytt projekt på g…

I går blev mössan klar så i dag började jag på nästa projekt…

image

Jag ska sticka 2 par handledsvärmare till en dam som behöver lite värme när hon dömmer Agility.
Det blir ett par rosa och ett par turkosa, härligt med färg!:)

Har börjat på en ny cd-bok, den förra gillade jag inte alls, tyvärr, för hennes förra böcker tyckte jag om!

Så nu är det denna som gäller…

image

2 comments on “Nytt projekt på g…

  1. Tomtan skriver:

    Ska bli intressant att höra vad du tycker. Har sneglat på den ett dag men inte orkat prova…

    • mallasalster skriver:

      Jag gillade de första böckerna och tycker nog att denna är helt ok! Har somnat nga ggr så jag får återkomma när jag har lyckats att lyssna en längre stund!;)

Kommentera

