Mösstickning…

I dag har jag bara tagit det lugnt, så himla skönt!

Jag har legat framför tv:n och kollat på skidor hela dagen lång, jag började på en mössa i morse…

image

Nu är den snart klar och den är inte till mig, ja, jag vet, skulle ju bara göra egostickning framöver, men mina projekt gick i stöpet, både i tanken och i verkligheten!

Så då stickar jag gärna åt andra, så himla kul att ha något att göra!:)
Själv är jag ju ingen vän av natur och beigea färger, men den här mössan blir superdupersnygg i beige!!!

Det ska bli bronsfärgade knappar på mössan, jag har två varianter att välja på, så vi får se vilken det blir…;)

Kommentera

