Sjalen i Tweed från Sandnes…

Jag kom på att jag har nog inte visat min lilla sjal som blev klar för några dagar sen, sorry!

image

Tyvärr helt kassa bilder, men fick inte till det alls…:(

image

Jag blev jättenöjd med kanten, enkel, lite grafiskt och ändå effektfull!

Här hade jag med den in till min LYS för ev knappköp, lånade en docka för att se vad som passade.
Eventuellt att jag ska sy fast en knapp, så det blir mer som en halskrage, vad tycker ni?

image

Ska det bli någon knapp får det bli den fyrkantiga, lite blanka knappen!:)

One comment on “Sjalen i Tweed från Sandnes…

  1. Tomtan skriver:

    Läcker kant!

Kommentera

