Julprojektet over and out…

I går kväll blev jag klar med mitt ofrivilliga julprojekt, det som jag fick ta till när jag inte kunde virka över jul!

Det sista jag gjorde var kräftvirkning runt halskant och framtill…

image

Det var verkligen ett himla bra sätt för att få till en snygg kant!

Jag tvättade den i maskin i går kväll och sedan var det dags för blockning…

image

Närbild…

image

I morse fick den hänga ut sig lite innan det var dags för att bära den…

image

Jag hade den till mörkblå jeans och en långärmad mörkblå top, kändes himla bra!;)

Det blev lite på sniskan både fram och bak…;)

image

Jag har stickat den i dubbelt garn, Cotton Light från Drops och mönstret kommer från Kreativ Stickning.

2 comments on “Julprojektet over and out…

  1. Louise skriver:

    Vad snygg den blev

Kommentera

