UFO:t som blev ett julprojekt…

Jag tog ju till ett gammalt UFO när jag hade skurit mig i fingrarna och inte kunde virka, en väst som jag stickar i Cotton Light från Drops och mönstret från Kreativ Stickning!

Så här ser den ut…

image

Närbild…

image

Jag stickar den i dubbelt garn. Tog tag i det andra framstycket härom kvällen, men fick ge mig efter ett tag…fick inte till nedre kanten och hockeyn var så spännande så stickningen fick vara!;)

Måste få till det under dagen, är så sugen på att använda den!:)

Kommentera

