Knappköp..

Det här med knappar är ingen lätt lek…att hitta rätta knappar som blir pricken över ie:t kan vara himla svårt!

I dag var jag på knappjakt till min gråa kofta, den som jag fixade nya kanter på häromdagen.

Köpte två olika, är så himla osäker vilka jag ska välja…

image

Vilka tycker ni?

image

Hittade en knapp även till mitt UFO som jag plockade fram i julas…

image

Den kändes rätt på direkten!:)

2 comments on “Knappköp..

  1. Laila skriver:

    Båda passar bra men jag är svag för pärlemorknappar så jag röstar på dem. Den till ufot var verkligen mitt i prick. Blir kul att se allt på plats.

Kommentera

