On the road again…

Gokväll!

Nu är jag på g igen…:)

image

I dag har jag mindre ont i tummen, så nu har jag äntligen kunnat ta vid där jag fick sluta!

I kväll är det JWM i hockey på tv:n som gäller och då känns det förbaskat bra med en virkning i händerna…;)

Vad har ni för julprojekt?

3 comments on “On the road again…

  1. Laila skriver:

    Skönt när livet återgår till normala gängor efter såväl små som stora olyckor.

  2. Tomtan skriver:

    Repade just upp en sjal jag börjat på. Tråkig och jag kommer aldrig att använda den……
    Härligt att tummen fungerar igen.
    Gott Nytt År!

Kommentera

