Omplåstrad…

Gokväll!

Ibland blir det inte som man tänkt sig…

image

Äldste sonen har precis i dagarns köpt en eldriven knivslip, så i dag var det dax att slipa våra knivar här hemma!

Det gick ju som smort ända tills hans kära mor, jag alltså, skulle diska av dom…hmm…hmm…skar mig på första kniven, aj, aj, aj, vilken miss!!!!:(((

Ont som tusan har jag nu, så min julvirkning gick i stöpet på direkten, hann virka typ fyra varv…:(

Inte tusan går det att virka med dessa fingrar, så jag testar lite att sticka istället, går väl lite sådär…

image

Hittade ett UFO i en stickpåse, vi får väl se hur långt jag kommer denna gång…;)

Men en sak är ju säker, knivslipen funkade ju precis som den skulle!!!

5 comments on “Omplåstrad…

  1. Laila skriver:

    Hoppas du läker fort. Själv skar jag mig innan jul på en glaskupa som sprack när jag diskade den. Farligt med julstädning 😉

  2. Ingamay skriver:

    Vassa knivar ger fina snitt som läger snabbt

  3. Ingamay skriver:

    Läker skall det stå

Kommentera

