Nu är det jul igen…

Trots regn och rusk, klet och kladd utomhus kommer ju julen ändå…
I dag har jag tagit det lugnt, inte gjort många knop!

I förmiddags pysslade jag med detta…

image

Julklappsstickning!:)

Vi var en sväng ner till Linne och Lump i Laxå och passade på att fixa det sista med julmaten på vägen hem.
Skönt att det mesta är gjort, nu är det bara lite bak och lite julklappsfix kvar!;)

Hittade denna fina julduk i dag…

image

Och denna snygging köpte jag av en dam, @randigatråden på Instagram för ett tag sedan, nu var det dags att lägga på den, lagom till fjärde advent…

image

Och dessa söta ljusstakar köpte jag av en annan på Instagram, @siskoretro heter hon…

image

Som sagt vad, med lite pynt blir det ju trots allt jul oavsett väder och vind!

Ha en riktigt trevlig helg!:)

2 comments on “Nu är det jul igen…

  1. Tomtan skriver:

    Här blir det inte någon mer pyntning än den jag gjorde till advent. Vi åker ner till Härjedalen och tar hans om mammorna. Så då får de stå för pyntandet 😀

Kommentera

