Lite si och sådär…

Just nu känns det som om det inte blir speciellt mycket gjort i handarbetsväg…

Min inspiration är inte på topp, samtidigt som jag pysslar med lite annat smått och gott!

Jag kämpar på med min halskrage…

image

Sen har jag budat hem ett nytt adventspynt från Tradera…

image

En Ljusflicka från Steninge, lite nostalgi, eftersom Steninge fanns i Vretstorp när jag var liten…❤

Mina egenstöpta ljus passade perfekt!:)

I morgon ska jag nog campa ihop med stickmaskinen, ska sticka två ponchos i Cotton Merino, en till K och och en till M, sen blir det att virka kanten runt till M’s, kanten på K’s det fixar hon själv.

I kväll är det Stickkafé, vet inte hur det blir med det för min del, är så himla yrslig just nu, men ev att jag åker ner en liten stund, är ju trots allt kul att träffa de andra!:)

Kommentera

