Äntligen adventstider…

Äntligen får vi njuta av lite ljus och mys, dax för adventsstakar och stjärnor att komma fram…:)

Finaste ljusstaken från ett av mina barndomshem hamnade i sovrummet…

image

Efter många års ”tjat och gnat” fick jag äntligen den i våras av pappa och den gör mig så glad!❤

Den tjusiga eldflugan fick flytta från sovrummet till vardagsrummet…

image

Stjärngardinerna fick flytta från vardagsrum till hall…

image

I extrarummet blev det en helt ny röd och vit mönstrad stjärna från Lagerhaus…

image

I köket fick det bli belysning i Porslinsblomman…

image

Hej o hå, pust o stön, lite myspys med tända ljus och äppelglögg som belöning…

image

Mina osötade saffransskorpor blev doppade i choklad idag…

image

Smakade väldigt gott kan jag rapportera, blev bättre än vad jag hade tänkt!:)

Men nu får det bli vila resten av kvällen, ids inte göra många knop…mest bara njuta av att advent äntligen är här!❤

2 comments on “Äntligen adventstider…

  1. Tomtan skriver:

    HAr pyntat men inte hunnit tända första ljuset än……

Kommentera

