Lite smått och gott och ny strategi…

Gokväll!

I dag har vi firat far i huset, en god lunch bara vi fyra, mysigt, lugnt och skönt!❤

Vi har hämtar granris och täckt den ena av rabatten på framsidan, räckte inte till både…
Jag ska göra ett test, tydligen har katterna på gatan bytt strategi, när jag gjorde det omöjligt för dom att ha kattlåda i våra odlingslådor bytte dom och förvandlade en av rabatterna på framsidan till kattlåda…kul…not…:((

Jag får plocka och plocka ibland flera ggr per dag, så nu har jag tröttnat, så nu fick det alltså bli granris, sticksigt för små kattassar förhoppningsvis!

Har väl aldrig varit med om maken till bajsnödiga katter!!!;)

Nog om detta, ska i allafall bli himla intressant och se om det funkar!

Jag har börjat på en ny cd-bok…

image

Kommissarie Bosch är alltid kul att följa och jag gillar både Michael Connelly’s böcker och Magnus Roosmann som uppläsare!

Jag stickar på Wilmers fuskpolo…

image

Och har även virkat ett par vantar i herrstorlek…

image

Har kommit på att nästan alla mina ”udda-nystan och restgarns-vantar” går åt det blåa hållet…;)

One comment on “Lite smått och gott och ny strategi…

  1. Tomtan skriver:

    Inte kul med bajsande djur när man inte valt det själv….. Här på andra våningen är det bara skatorna och ekorren som lämnar spår efter sig 😀
    Gillar åxå Connelly, men det var länge sen jag lyssnade på någon.

Kommentera

