Swingtime…

I går kväll hade vi den andra träffen/ temakvällen på Trend tyg och garn.
Då var det dags för att börja med själva swingen…

image

Första träffen, stickade vi själva tumdelen, den som är mörk på mitt arbete.

Och nu var det då dags för att börja swinga, jisses vad kul det var!:)

Var ju självklart tvungen att testa lite…

image

Sakta men säkert växer det fram ett mönster…

image

Vid frukosten i morse gjorde jag klart min första handledsvärmare…

swing

På denna bild ser ni bättre hur den ser ut!
Nu är det bara att ta tag i nästa, men först har jag lite annat att pyssla med.
Bla en fuskpolo till en liten kille som heter Wilmer, tråkgörat på några virkade vantar, skriva rent ett vantmönster till Trend tyg och garn.

Men känner jag mig själv rätt gör jag nog allihopa på en och samma gång…;)

Och ska jag vara ärlig så har jag flera pågående och nya projekt som ska startas upp, både till mig själv och andra!

2 comments on “Swingtime…

  1. Laila skriver:

    Det där ser kul ut. Och attans effektfullt också. Är det gjort med förkortade varv?

Kommentera

