Redo för att sätta igång…

Nu har jag stickat en provlapp…

image

och förstorat diagrammet…

image

Så nu är det bara att sätta igång!

Enl mönstret ska man sticka fram och bakstycke för sig, men jag vill sticka runt på rundsticka.

Bakstycket ska vara enfärgat och då blir ju mönsterfärgerna ”kvar” på fel sida varje gång om ni hänger med vad jag menar?

Så ska det bli på rundsticka måste jag sticka mönster runt om, vilket jag tror kan bli jättefint.
Men vi får se, får fundera lite till…

Vi får hoppas att det är ett bra beslut!;)

Kommentera

