Storytel…

Jag fick ett erbjudande från Telia som jag inte kunde låta bli att nappa på!

Tre månader gratis abonnemang på Storytel, vilket passade mig perfekt…

Just nu känns det som att alla böcker som jag lånar hem inte är ngt bra, trist uppläsare, trista historier osv!:(

Jag har några reservationer på gång på biblioteket, men medans jag väntar passar det ju perfekt med Storytel.:)

Jag har lyssnat på dessa…

image

En ny bekantskap, denna krimalserie handlar om Ingrid Bergman, kriminalkommissarie i Gbg…

image

Jag gillade verkligen dessa böcker…

image

Och nu är jag inne på den sista av dom som fanns…

image

Himla smidigt med ljudbok i mobilen och fördelen är att det finns så många mer inlästa böcker där än på bibblan!

Kommentera

