Axelvärmare med hyskor…

Nu har jag precis blivit klar med min senaste axelvärmare som jag har stickat…

image

Har sytt fast hyskorna i dag, ett himla pillergöra!

Voil’a…

image

Är lite i valet och kvalet ang antal hyskor, räcker det med dessa tre el ska jag ha två till???

image

Närbild…

image

Dessa garner gifte sig fint tillsammans och det blev precis så som jag hade tänkt mig, lycka!:)

Jag har använt två trådar av Alpaca Silk från Drops och Lima från Rowan.
Mönstret är från eget huvud.

2 comments on “Axelvärmare med hyskor…

  1. Laila skriver:

    Eftersom hyskorna sitter mitt fram tror jag du får bättre rörelsefrihet med ”bara” dessa tre. Ångrar du dig kan du ju alltid pilla dit två till 🙂 Jättesnyggt blir det med dessa som du stickar.

    Har varit allmänt frånvarande från datorn på sista tiden så här kommer en tämligen försenad grattis hälsning till dig!
    Och det var så gott att läsa att det var okej med den fyrbente sonen!! Hoppas ni får många goa år till tillsammans.

    • mallasalster skriver:

      Tack snälla du!:)

      Ja, det känns så himla bra att Bosse mår bra nu!

      Härligt med Hantverksträffen som du ordnar, så glad för din skull att du mår så bra av den!

      Kram

Kommentera

