En nöjd surkart…;)

Gokväll!

I dag har jag varit så less på detta väder, regn, regn och åter regn…

Så sur och tråkig så tom min käre sambo sa åt mig att jag skulle gå och lägga mig…hade nog behövt satt röd flagg på sovrumsdörren i såfall!;)

Men jag har hållt ut, snart är det dax för sängen, vilket känns himla bra!;)

Eftersom allt har varit grått och trist i dag var det lika bra att ta tjuren vid hornen och göra en massa tråkgöra!

Har haft sällskap av denna här…

image

Andra boken om kommissarie Ingrid Bergman.

Detta har jag fixat i dag, virkat tummar och fäst trådarna på mina virkade vantar…

image

Stickat det sista och fäst alla trådar på min axelvärmare/poncho…

image

Nu ska det bara sys fast hyskorna, dock behöver jag köpa en eller två till, blir för lite med tre!

Så summa sumarum är att jag trots surt och tjurigt sinne faktiskt blev himla nöjd med dagen till slut!;)

Kommentera

