Lika bra att köra på…

Som sagt vad så har jag börjat på en till axelvärmare/ poncho

Ha, ha, så himla typiskt mig, all in, extra allt när jag gillar ngt!!!;)

Det här med att testa sig fram, leka med olika material osv är så himla kul!:)

image

Jag har två helt olika garn, ett mohairgarn och ett ”vävt” garn som jag kallar det.
Alpaca Silk från Drops och Lima från Rowan.

Denna gång blir det inga knappar, utan det blir hyskor istället, tror det kommer att bli jättebra!

Här har jag kommit en bit på väg…

image

Färgerna stämmer inte överens med varandra och ska jag vara helt ärlig vet jag faktiskt inte vilken som är närmast..

Kommentera

