Ljusstöpning…

I dag har jag gjort ngt som jag aldrig har gjort förut!

Jag var i valet och kvalet om jag skulle våga mig på det pga min tråkiga rygg, men jag är så himla glad att jag tog ett beslut att testa.

För det var så himla kul!:)

image

Sakta men säkert gick det, här hänger mina ljus…

image

Så himla bra ordnat, en stor eloge till alla tjejer som har varit med att ordna detta!
Risgrynsgröt, fika och bra instruktörer, detta lär vi göra fler gånger!

Här var det doppningsstation…

image

Fina ljus som några av dom andra gjorde…

image

Spiraljus, ljuskronor…

image

Min ljuskrona…

image

Ja, ja, försöka duger, ha, ha!;)
Här är min skörd…

image

Och här är hela bagaget fullt…;)

image

Jag kan lova att vi var fem nöjda tjejer som åkte hemåt…:)

2 comments on “Ljusstöpning…

  1. Tomtan skriver:

    Häftigt….. Nångång ska jag kanske skriva ett inlägg om min första stöpning….. Om jag vågar 😀 Vilka underbara ljus ni gjorde!!!!

Kommentera

