Virkade vantar till min LYS…

För ett tag sedan fick jag med mig dessa gobitar hem från Trend tyg och garn…

image

Sockgarn från Opal och Alpaca Silk från Drops.
Något att visa garnet i butiken behövdes.

Dom flesta stickar strumpor i detta garn, men det ville jag inte göra!;)
Tänkte mig att jag skulle virka ett par vantar i dubbelt garn, en tråd av varje.

I går kväll och i natt virkade jag i brist på sömnens intågande…

image

Dessa garner blev jättefina tillsammans, en perfekt kombo…

image

Funderar på att sy på en knapp på ”kragen” som dekoration, får se om jag hittar någon som passar när det är dags för leverans!

2 comments on “Virkade vantar till min LYS…

  1. Tomtan skriver:

    Vilka läckra!!!

Kommentera

