Har ändrat åsikt…

Tänk hur det är, vissa projekt får man aldrig till, om det väl håller hela vägen då kan vägen vara himla krokig och dan…

Så är det med min randiga kofta, jag tyckte att dessa garner verkligen blev så himla bra tillsammans…

image

Delight och glittergarnet, men oj, vad jag bedrog mig!:(

Själva garnerna blev fina tillsammans, så det kanske mer var att det blev lite ”too much” med glittergarnet!

Herrejisses, alldeles för mycket till en hel kofta!;)

Så nu får denna kofta vila på obestämd tid, för jag ids inte testa mer just nu.
Istället får glittergarnet kampa ihop med Kid Silk och som jag skrev i mitt förra inlägg bli en axelvärmare…

image

Det känns genast mycket bättre och mera lagom framförallt!;)

Det kommer bli garn över, funderar på att göra handledsvärmare till, vad tror ni om det?

One comment on “Har ändrat åsikt…

  1. Tomtan skriver:

    Varför inte!

Kommentera

