Broderi och brydderi…

Godmorgon!

I går gjorde jag ett tappert försök att brodera en vit stjärna på Vanjas klänning!

Det gick väl sådär…

Var brydd redan innan, har aldrig sytt maskstygn i hela mitt liv…

image

Jag kom inte så långt med detta sysätt utan jag fick begära experthjälp, då fick jag hjälp och tips om att jag skulle sy kedjestygn…

image

Det var ju himla skoj att sy…:)

image

Sent i natt gjorde jag klart stjärnan, så nu ska det bara fixas knappar sen är den klar…

image

En himla knepig form på en stjärna, men det var så här den skulle se ut!;)

One comment on “Broderi och brydderi…

  1. Tomtan skriver:

    Fint! Men jag håller med om att det är svårt

Kommentera

