Stolsdynan klar…:)

Nu har jag äntligen sytt klart det nya fodralet till min sittdyna!

I går klippte jag till alla delarna…

image

Ni ser den tråkiga dynan liggandes under tyget, skönt att jag äntligen tog tag i det…

image

På plats…

image

Närbild…

image

Och det blev tyg över, kul, så då kan jag ju hitta på något mera att sy…;)

3 comments on “Stolsdynan klar…:)

  1. Tomtan skriver:

    Läckert tyg!

    • mallasalster skriver:

      Ja, visst är det!:)
      Måste fråga en liten sak…du har lagt ut lösenordsskyddade inlägg, hur funkar det?
      Förmodar att det bara är vissa som ska läsa, men jag blev lite nyfiken hur det funkar!;)

      • Tomtan skriver:

        När du gör ett inlägg så går du ner på högersidan till avacerade inställnignar. Där kan du välja om inlägget ska vara offentlig/lösenordslåst/privat. Om man mailar mig så kan man få lösenordet.

Kommentera

