Reflexdax…

Det här med reflexer är ju ingen dum idé, bra både för den som vill synas och för den som kör bil!

Tyvärr är dom flesta reflexer himla fula och det där långa snöret som dom hänger i trasslar in sig i allt möjligt allt som oftast!

På hemmaplan använder jag reflexväst och vovvarna har reflexkoppel om dom är med.

Men när man kommer med bussen från stan osv är det skönt att ha ngt som syns när man promenerar hemåt.

Så nu har jag fixat mig nya fina reflexer…

image

Jag köpte reflexgarn, ”hållarna” hade jag hemma.

Sen behövdes det bara Karlssons klister, sen var det klart!:)

image

In action…

image

Lite bling-bling och nytta med nöje!;)

4 comments on “Reflexdax…

  1. Laila skriver:

    Tjusigt värre!

  2. Pernilla skriver:

    Wow! Så fiffigt och snyggt!!! Sådana skulle jag också vilja ha!

Kommentera

