Min virkade väska är klar…:)

Gokväll!

Nu har jag precis fäst dom sista trådarna på min väska, nu är den äntligen klar!

Voil’a…

image

Det blev varken det högra eller det vänstra alternativet, det blev ett helt annat…

image

Jag virkade in D-ringarna istället och då löste sig allt automatiskt.

Sen sydde jag fast handtagen på ringarna…

image

Närbild…

image

Jag har använt Paris Recycled Denim från Drops.

Mönstret har jag gjort efter eget huvud,  har haft ett foto som inspiration.

Det gick åt ca 10 nystan av garnet, fodertyg och 4 D-ringar.

Färgen får mest rättvisa av dom nedre bilderna!:)

4 comments on “Min virkade väska är klar…:)

  1. Laila skriver:

    Väskan blev verkligen bra, och den infästningen av handtagen blev verkligen bra. Hoppas du får mycket nytta och glädje av den!

Kommentera

