Trädgårdsfix i det vackra höstvädret…

I dag har jag pysslat lite i vår trädgård, så himla härligt väder ute!

image

Jag har äntligen snyggat till min Kryddträdgård…

image

Gruset fick jag hemkört för någon vecka sedan, men har inte orkat fixa till det förrän nu…

image

Äntligen lite ordning och reda!:)

Min fina Apel som jag klippte in i somras,  tack o lov blev frukten kvar, så härlig färgprakt…

image

Fick även njuta av de sista rosorna på Stanwell Perpetual, hela busken är översållad av knoppar och rosor…

image

Nu blir det vila resten av dagen…

Kommentera

