Baka liten kaka…

I dag tog jag mig vatten över huvudet…
fick för mig att baka något som jag aldrig har bakat förut!

Biskvier skulle det bli, ha, ha, som bagare lär jag ju aldrig få jobb som!;))

Början…

image

Mitten…

image

Om ni undrar vad det prickiga i smörkrämen är så är det snabbkaffe som inte löste upp sig…

Och här ligger dom i burken, tagna direkt från frysen för att chokladen skulle stelna och smörkrämen inte skulle smälta helt av den varma chokladen, därav det vita skuggiga på kakorna…

image

Ha, ha, vilket fiasko…det tog mig typ hela kvällen, många moment blev det!;)

Jag får hoppas att dom smakar gott, men när sötsuget slår till duger det mesta, el hur???;))

2 comments on “Baka liten kaka…

  1. Tomtan skriver:

    Säkert kanongoda!!!!

Kommentera

