Höstekipering…

Det blev inte så mycket gjort i trädgården i går, vi blev rastlösa och åkte till stan sambon och jag istället.

Jag var i behov av ett par nya lågskor och snygga strumpor att ha till kjol el klänning nu när det det är dags att sluta vara barbent!

Jag hittade det jag skulle ha och lite till…

image

Hittade dessa supersnygga stövlar på rean, halva priset!:)

Mina svarta stövlar har jag haft i år och dar, så detta var välbehövligt.

Jag är ju en sån där som putsar och vårdar mina skor ömt, så här blir det aldrig några onödiga köp, även om det var oplanerat så känns det himla bra!:)

image

Snygga detaljer…

image

Det blev dessa svarta lågskor…

image

Även flera snygga detaljer på dessa!

Sist men inte minst blev det två par färgglada strumpor…

image

En givande söndag trots att det blev lite dyrare än att stanna hemma och pyssla i trädgården…;)

Kommentera

