Bra garnkombo…

Jag har precis lyssnat klart på denna cd-bok…

image

Och har börjat på denna…

image

Kranvridarna var en liten ”feel good” bok, inte en bok jag brukar läsa, men ibland är det himla skönt med böcker som bara är och slutet gott, allting gott!

Kerstin Ekmans bok har jag letat upp via Bibliotekets hemsida, ska bli spännande att höra vad det är!
Katarina Ewerlöf läser och bara det är ju himla positivt!:)

I dag kunde jag inte hålla mig längre, var bara tvungen att testa garnkombinationen till Kusin Vitamins tröja…

image

Det ser väldigt bra ut och dessa garner gifte sig verkligen himla bra ihop!

Jag ska testa att sticka kortare stunder i dag tänkte jag, måste ha något att pyssla med nu när jag börjar på den nya cd-boken.

Jag har ju fått gjort det förr, så jag vet ju att det funkar, att ta tid med äggklockan och pausa ordentligt emellan.

Kör 30 minuter i taget tänkte jag, håll tummarna att jag håller!:)

Kommentera

