Längtar…

Tack vare att jag har varit stenhård och verkligen låtit bli att sticka el virka verkar eländet gå åt rätt håll!:)

Så nu har även inspirationen börjat pocka på, så i går kväll tog jag fram dessa godbitar och klämde och kände lite…

image

Denna snygga kombo ska bli en tröja till min kusin, det är jag själv som har valt färgerna och materialet så jag hoppas vid gud att hon kommer att bli nöjd!;)

Det är Brushed Alpaca Silk från Drops och Jawoll Magic från Lang Yarn som jag ska blanda, ska bli så spännande att se hur dom gifter sig med varandra…

Håll tummarna att det blir bra!:)

I går köpte jag även en 40 cm lång rundsticka till klänningen som jag håller på med till Vanja, 60 cm har redan blivit för lång!

Så så snart jag känner mig piggare ska jag sätta i gång med kusin vitamins tröja och fortsätta med Vanjas klänning…

Kommentera

