Fina naglar…

Godmorgon!

Jag måste bara tipsa er om detta!:)

Jag är en sån där som föddes med dåliga naglar, himla trist tycker jag!:(

Jag har testat det mesta, både hemma och på salong.
Slutar alltid med att mina naglar är sämre än innan!

Fick tips om detta lilla kit…

image

Jag som har svårt att vara konsekvent fick verkligen ge mig till tåls!
Så här såg jag ut innan jag började…

image

Tunna, skivade och trista naglar!

Jag har hållit på drygt i två månader med att smörja, fixa och hålla på och enträgen vinner ta mig tusan…;)

image

Och så här ser dom ut nu!:)
Dom växer så det knakar, måste fila ner dom stup i kvarten och dom är hårda och starka.

Kitet kostar 159 kr och är klart värt varenda krona, jag är så himla nöjd!:)

Kommentera

