Tröst och lite garnshoppning…

Godmorgon!

I går var jag in till stan en sväng, hälsade på Marie på min LYS och denna gång kom jag ihåg att köpa med mig nystanen till min axelvärmare, jippie!;)

Även Paris Recycled Denim hade äntligen kommit, så det blev även nga nystan till min virkade väska…

image

Funderar allvarligt på att bryta mitt förbud och sticka klart min axelvärmare, för den skulle verkligen göra gott att användas just nu…

Vi får se hur det blir med den saken!;)

Det blev även ett ”unna mig ngt fint” köp…

image

En blå kofta med vita prickar på,
köpte den på HM LOGG, snygga kläder till bra pris och kvalité tycker jag!:)

Annars håller jag på och lyssnar på denna bok just nu, måste hinna klart med den nu i helgen, för den ska lämnas tillbaka till bibblan på tis…

image

Så himla bra!!!

Kommentera

