Stick och virkförbud och välkommen hösten…

Tråkigt men sant…ja, ni läste rätt!:(

Fy attans vad jag har blivit dålig i nacke, axlar och rygg, man får som man förtjänar…vad tusan har jag gjort nu då???
Var nog en riktig satkärring i mitt tidigare liv…;)

Skämtåsido….fast det är inget att skämta om, nu får jag verkligen lyssna på kroppen och stanna upp och hejda mig.

Det kryper i kroppen, ska bara….men hallå, nu får det vara nog för ett tag!

Får njuta av att hösten är på intågande…

image

Nu längtar jag faktiskt himla mycket efter hösten…

image

Mysigt att få bona in sig, tända ljus,  läsa böcker, kolla bra serier på tv och hålla ett lite lugnare tempo…

Att få plocka undan sommarkläderna och plocka fram höstens garderob…

Stänga igen trädgården för denna säsong och förbereda för nästa vår…

Att få gå en färgsprakande årstid till mötes och bara njuta av att bara vara…

Att få vila kropp och själ…

Att ta tillvara på det lilla i vardagen som blir det stora i slutänden…

Nu ska jag ta hand om mig själv och läka min onda kropp, ta en dag i taget och vara tacksam för det lilla…

Välkommen höst, jag har längtat efter dig!♡

Kommentera

