Flera pågående och ett avklarat..

Godmorgon!

Här kommer en liten lägesrapport!

I natt blev jag klar med festponchon/ halskragen som jag stickar i det nya garnet Air från Drops…

image

Nu är det bara tråkgörat kvar, sen är det dags för leverans till Trend tyg och garn!

Ni måste verkligen testa detta garn, så lätt att jobba med, snyggt resultat och så där gosigt så man bara vill köra ner näsan i det och gosa runt…;)

Klänningen växer sakta men säkert…

image

Även min tröja som jag stickar i dubbelt garn, Line från Sandnes rör på sig…

image

I går var jag och denna här på Stickkafét…

image

Just nu har vi att sticka Istickshäl på schemat, men det hoppar jag över.
Nästa vecka, ny månad och då är det dubbelvirkning som är aktuellt, det ska bli spännande och se vad det är!:)

Kommentera

